AD

Radhakrishna(Title Track) flute notes|Radhakrishn(Title Song) sargam notes|Radhakrishna(Title Track) notations

Radhakrishn(Title Track)

Sargam/Flute notes 

Below is the sargam/flute notes of the song :-"Radhakrishn(Title Song)".

Song can be played on D major scale

For high and low octaves following are the notations:

HIGH OCTAVE

SA –    Sa’

RE –     Re’

GA –     Ga’

MA –     Ma’ 

PA –       Pa’


KOMAL SWAR


DHA –  Dha(k)

NI –       Ni(k)

RE –       Re(k) 

GA –      Ga(k) 



Notations:-

Krishna hai vistar yadi to sar hai radha

Re,,Sa,Re,,Sa,Re,,Sa,Ni,Dha,Ni,Sa,,Ga(K),,Re,Ga(K),,Re,Ga(K),,


Krishna hai har bat ka adhar hai radha

Re,,Sa,Re,,Sa,Re,,Sa,Ni,Dha,Ni,Sa,,Ga(K),,Re,Ga(K),,Re,Ga(K),,


Radha bina krishna nahi

Re,,Pa,Pa,Pa,, Re,,Dha,Dha,Dha,,


Krishna bina nahi radha

Re,,Ni(K),Ni(K),Ni(K),,Dha,Pa,Ma,Ga(K),Re,Re,,


Jiss kan mai radha basi

Re,Re,Pa,Pa,Pa,, Re,,Dha,Dha,Dha,,


Usss kan mai base krishna sada se,,

Re,Re,Re’,Sa’,Ni(K),,Dha,Pa,Ma,Ga(K),Re,Re,, Sa,Ni,Dha,Ni,Sa,,


Radha radha radha

Re,,Sa,Re,,Sa,Re,,Sa,Ni,Dha,,Ni,Sa,,


Krishna krishna krishna

Ga(K),,Re,Ga(K),,Re,Ga(K),,


Radha radha radha

Re,,Sa,Re,,Sa,Re,,Sa,Ni,Dha,,Ni,Sa,,


Krishna krishna krishna

Ga(K),,Re,Ga(K),,Re,Ga(K),,


Radha krishnn radha krishnn

Re,,Pa,,Pa,, Re,,Dha,,Dha,,


Radha krishnn krishnn krishnn

Re,,Ni(K),,Ni(K),,Dha,,Pa,,Ma,,Ga(K),


Radha krishnn radha krishnn

Re,,Pa,,Pa,, Re,,Dha,,Dha,,


Radha krishnn krishnn krishnn

Re,,Re’,Sa’,Ni(K),,Dha,Pa,,Ma,Ga(K),,Sa,Ni,Dha,Ni,Sa,,


"Hope you found it useful"

Have anything in mind? Let me 
know in the comment section👇

  

Post a Comment

0 Comments